Lista documentelor de interes public:
- Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei Comunei Predești;
- Organigrama și Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate a Primarului Comunei Predești;
- Programul de funcționare al serviciilor din cadrul Primăriei comunei Predești;
- Programul de audiențe al conducerii Primăriei Comunei Predești;
- Numele și prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Predești;
- Persoana responsabilă cu furnizarea informațiilor de interes public;
- Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil;
- Programele și strategiile proprii;
- Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Lista cuprinzând categoriile de documente produse și sau/gestionate în Primăria comunei Predești
- Hotărârile Consiliului Local și celelalte acte aferente acestora;
- Dispozițiile primarului, cu documentele aferente;
- Hotărârile Comisiei județene de fond funciar;
- Referatele și Procesele verbale ale comisiei locale de fond funciar;
- Cererile și actele aferente privind reconstituirea dreptului de proprietate asupra imobilelor preluate abuziv de statul român în perioada comunistă;
- Actele privind organizarea și desfășurarea alegerilor;
- Actele privind organizarea și desfășurarea referendumului;
- Actele privind organizarea și desfășurarea recensământului agricol, al populației și clădirilor;
- Procesele verbale/Notele de constatare încheiate în urma acțiunilor de control și îndrumare efectuate de reprezentanții Instituției Prefectului
- Registrul special de evidenta a Hotărârilor Consiliului Local;
- Registrul unic
- Cererile de chemare în judecată, întâmpinările și celelalte acte cu caracter juridic de reprezentare a instituției la instantele de judecată;
- Actele privind atribuirea contractelor de achiziții publice
- Cererile și actele aferente privind reconstituirea dreptului de proprietate asupra imobilelor preluate abuziv de statul român în perioada comunistă;
- Registrul special de evidență a contractelor de arendă;
- Contractele de arendă;
- Actele privind constituirea dosarelor pentru venitul minim garantat și ajutorul social de urgența: cereri, referate de anchetă socială, fișe de calcul, dispoziții, comunicări, situații plați;
- Actele privind constituirea dosarelor pentru ajutorul de încălzire a locuinței: cereri, referate de anchetă socială, dispoziții, comunicări, state de plată, situații plăți;
- Actele privind constituirea dosarelor pentru alocația de stat, de susținere a familiei și a indemnizației pentru creșterea copilului;
- Actele privind constituirea dosarelor pentru protecția persoanelor cu handicap;
- Corespondența generală cu toate persoanele fizice sau juridice cu autoritățile și instituțiile publice locale/județene/centrale;
- Adeverințe/Certificate privind atestarea tuturor evidențelor din cadrul primăriei;
- Registrul general de corespondență;
- Documentele privind liberul acces la informațiile de interes public;
- Documentele privind expedierea corespondenţei
- Cereri de eliberare a actelor de identitate
- Cereri pentru înscrierea în actul de identitate a menţiunii de reşedinţă
- Comunicări de naştere sau de modificare ale statutului civil
- Procese verbale de constatare a contravenţiilor
- Borderouri de însoţire a comunicărilor de naştere sau modificare şi ale actelor de identitate ale persoanelor decedate
- Comunicări al Ministerului Justiţiei sau Direcţiei Generale de Paşapoarte referitoare la persoanele care au dobândit, redobândit sau pierdut cetăţenia română
- Corespondenţă privind persoanele majore neînregistrate
- Corespondenţă rezultată din relaţiile cu alte persoane fizice şi juridice precum şi cu autorităţi publice
- Cereri privind certificatele de atestare a domiciliului
- Corespondenţă privind Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
- Comunicări de menţiuni primite de la DEPABD şi judecătorii
- Comunicări ale serviciului de paşapoarte privind cetăţenii români cu domiciliul în străinătate şi predarea actelor de identitate româneşti retrase cu această ocazie
- Cotoare cărţi de identitate provizorii
- Liste Cod Numeric Personal precalculate
- Fise de evidenţă locală
- Corespondenţa privind furnizările de date din RNEP
- Referate de schimbare de nume pe cale administrativă.
- Documente privind pregătirea profesională şi de specialitate
- Situaţii statistice,rapoarte de bilanţ, dări de seamă, sinteze şi analize
- Procese verbale de distrugere a actelor de identitate şi a cărţilor de alegător
- Dispoziţii, radiograme şi circulare comune pe linie de evidenţă a persoanelor transmise de D.E.P.A.B.D.
- Documente referitoare la pontaje, cereri de concediu de odihnă, învoiri
- Documente întocmite pentru mediatizarea prevederilor legale pe linie de evidenţă a persoanelor şi stare civilă
- Documente referitoare la asigurarea tehnico-materială (referate de necesitate, corespondenţa privind confecţionarea, distrugerea şi restituirea ştampilelor, sigiliilor, documente de gestiune)
- Fisele posturilor
- Dispoziţii de muncă fără caracter normativ primite spre informare sau executare
- Adrese prin care se comunică decizia de schimbare a denumirii străzilor şi renumerotare a imobilelor
- Corespondenţă privind actualizarea bazei de date cu acte de identitate emise de alte servicii de evidenţă
- Corespondenţă rezultată din relaţiile cu unităţi ale M.A.I. privind administrarea şi valorificarea bazelor de date
- Corespondenţă cu privire la clarificarea unor date din evidenţa populaţiei (înregistrări duble, liste de coerenţă, alte neclarităţi)
- Solicitări de reatribuire a Codului Numeric Personal
- Listele electorale permanente
- Registrul de evidenţă a eliberării actelor de identitate
- Registrul de evidenţă a contravenţiilor aplicate
- Registru conform Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
- Condici şi borderouri de expediţie a corespondenţei clasificate
- Registrul de evidenţă a ordinelor M.A.I.
- Registrul de consemnare a aspectelor constatate cu ocazia controalelor
- Registrul de note telefonice
- Registrul obiecte de inventar şi suporţi magnetici
- Registrul de evidenţă a transmiterii loturilor de cărţi de identitate
- Condica de sugestii şi reclamaţii
- Corespondenţă cu Arhivele Naţionale
- Procese verbale de distrugere a unor documente cu caracter nesecret, care nu mai fac obiectul păstrării
- Registrul unic de evidenţă a registrelor, condicilor, borderourilor şi a caietelor pentru informaţii clasificate
- Dosar corespondenţă privind confecţionarea, distribuirea şi restituirea ştampilelor, sigiliilor, etc. scoase din uz
- Nomenclator arhivistic
- Inventare, dosare predate la depozitul de arhivă al primăriei
- Procese verbale de selecţionare a documentelor însoţite de inventarele aferente
- Instrucţiuni referitoare la diverse operaţiuni şi activităţi arhivistice
- Documente referitoare la predarea dosarelor selecţionate unităţilor specializate în recuperarea hârtiei.
- Registrul de evidenţă a intrărilor şi ieşirilor unităţilor arhivistice.
- Registrul de evidenţă al dosarelor din arhivă
- Certificate medicale constatatoare ale născuţilor vii şi documentele însoţitoare ale înregistrării naşterii
- Cereri pentru eliberare extrase pentru uzul oficial după actele de naştere, căsătorie, deces şi divorţ
- Sentinţe judecătoreşti operate în actele de stare civilă
- Declaraţii de recunoaştere autentificate de notar
- Corespondenţă care a stat la baza întocmirii dosarelor de înregistrare tardivă a naşterii
- Declaraţii de căsătorie şi documente însoţitoare ale înregistrării căsătoriei
- Adeverinţe pentru căsătorie în străinătate eliberate cetăţenilor români
- Certificate medicale constatatoare ale decesului şi documentele însoţitoare ale înregistrării decesului
- Cereri privind deschiderea procedurii succesorale
- Documente care au stat la baza întocmirii dosarelor de divorţ
- Documente care au stat la baza rectificărilor de acte de stare civilă
- Cereri pentru eliberarea actelor de stare civilă
- Cereri pentru eliberarea dovezilor de stare civilă
- Documente care au stat la baza transcrierilor actelor de stare civilă încheiate în străinătate
- Documente care au stat la baza reconstituirilor şi întocmirii ulterioare a actelor de stare civilă
- Liste de CNP precalculate
- Documente care au stat la baza schimbărilor de nume pe cale administrativă
- Corespondenta cu DEPABD privind aprobarea cererilor de schimbare de nume in străinătate
- Corespondenta cu DEPABD privitoare la menţiunile de divorţ
- Cereri privind completarea formularului E.401
- Corespondenţă diversă referitoare la actele de stare civilă
- Registre opis ale actelor de stare civilă
- Registre cu acte de stare civilă: naştere, căsătorie, deces şi divorţ
- Registru evidenţă cereri privind deschiderea procedurii succesorale
- Registru de evidenţă a cererilor de divorţ
- Registru de evidenţă a certificatelor de divorţ
- Registre privind gestionarea certificatelor de stare civilă
- Registre de intrare-ieşire documente neclasificate
- Corespondenţă cu dispariţia în alb a unor certificate de stare civilă
- Radiograme/circulare pe linie de stare civilă transmise de DEPABD
- Documente privind pregătirea profesională de specialitate
- Situaţii statistice,rapoarte de bilanţ, dări de seamă, sinteze şi analize ale activităţii de stare civilă
- Registrele agricole
- Certificatele de producător
- Certificatele de atestare a proprietăţii animalelor
- Buletinele statistice
- Actele de proprietate ale terenurilor
- Cererile şi actele aferente privind reconstituirea dreptului de proprietate asupra imobilelor preluate abuziv de statul român
- Registrul de intrare-ieşire a documentelor arhivistice;
- Certificatele de urbanism şi autorizaţiile de construire/desfiinţare, cu documentele aferente:avize, acorduri, proiecte tehnice de execuţie, studii de fezabilitate, strategii, etc.;
- Contracte de concesiune/închiriere/comodat pentru imobilele din domeniul public sau privat al oraşului administrat de consiliul local;
- Instrucţiunile pentru ofertanţi şi Caietele de sarcini pentru atribuirea contractelor de concesiune/închiriere/comodat;
- Documentele privind organizarea licitaţiilor publice pentru concesionarea sau închirierea imobilelor din domeniul public sau privat al comunei;
- Inventarul bunurilor aparţinând domeniului public al oraşului;
- Planuri parcelare, Planuri de amplasament şi detaliu, Procese verbale de punere în posesie şi alte documente privind eliberarea titlurilor de proprietate asupra terenurilor;
- Anexele Legilor fondului funciar nr.18/1991 şi nr.1/2000;
- Referatele pentru susţinerea proiectelor de hotărâri;
- Documentele privind înstrăinarea terenurilor din domeniul privat;
- Bugetul de venituri şi cheltuieli
- Contul de execuţie bugetară
- Listele de investiţii
- Facturi
- Chitanţe
- Borderouri chitanţe
- Ordine de plată şi ALOP
- Note de intrare recepţie
- Bonuri de consum
- Fişe de magazie
- Balanţe de verificare
- Situaţii financiare
- Anexe situaţii financiare
- Registru inventar
- Registru jurnal
- Note contabile
- Ordine de deplasare şi deconturi de cheltuieli
- State de plată
- Actele care constituie dosarele de personal
- Declaraţii
- Cereri pentru deschiderea creditelor, cu notele justificative aferente
- Registru de casă
- Decizii de impunere
- Actele privind procedura executării silite a creanţelor bugetare.
- Referate
- Planul de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă
- Planul de evacuare în situaţii de urgenţă
- Planul de apărare împotriva inundaţiilor
- Documentele specifice activităţii PSI
- Documentele specifice protecţiei sănătăţii şi securităţii muncii
- Documentele specifice planificării în domeniul situaţiilor de urgenţă
- Orice alte documente ce întra sub incidenta administratiei publice locale